MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

11.10.19

În Proces pe Calea Evoluţiei



Toate problemele trebuie să fie aliniate și înțelese și orice nevoie de karmă reziduală de a fi eliminată, vă sunt aduse în experiența voastră. Confruntarea cu toate acestea poate fi temporar provocator. S-ar putea să vă gândiți:   

   "Am făcut un angajament să încep să am încredere în Dumnezeu și viața mea a devenit mai provocatoare."




Și apoi alegeți din nou să vă întoarceți în ciclu de neîncredere. Calea este să vă permiteți să vă prezentați tot ce vă va fi prezentat și să îl mărturisiți, chiar dacă este dificil pentru un timp. Indiferent care sunt aparențele în viața ta, chiar dacă viața ta devine temporar mai dificilă, ai încredere că ești nou și că energia se va schimba în cele din urmă. În comparație cu milioane de ani de neîncredere pe care ați exprimat-o față de Creatorul vostru, această revenire la adevăratul vostru sine se poate manifesta destul de repede.

Gândiţi-vă la Iov în scripturile voastre. El a fost grav testat, dar el a continuat să aibă încredere. Şi când a fost capabil să demonstreze Lui Dumnezeu că va continua să aibă încredere, în ciuda tuturor lucrurilor pe care el le-a pierdut, inclusiv sănătatea, soţia şi copiii, totul a fost restaurat înapoi la el şi multe altele. Dar mai întâi trebuia să călătorească prin noaptea întunecată a sufletului, şi aşa vei face şi tu!

Permiteţi-i procesului de trecere să fie, prin această noapte Întunecată. În cele din urmă te confrunţi cu tot ceea ce ai ascuns în umbre atât de mult timp. Fă-o fără judecată sau ataşament, pentru că în aceste umbre vă veţi recupera toate darurile. Vă veţi aminti atributele dreptului vostru divin şi energiile voastre depline vor fi refăcute. Vei avea încă o dată încrederea în Creatorul tău, aşa cum te vei preda în iubirea totală, deveniţi salvarea şi nu disperarea voastră.

Toată omenirea se confruntă, în principiu, cu aceeași cale a evoluției. Nu este nevoie de rușine sau de regret deoarece, în realitate, voi toți aveți aceleași probleme. Experiența ta curentă poate să arate diferit, dar este aceeași pentru toți. Lipsa de încrederea și separarea de Sursa voastră a creat această călătorie lungă de suferință.

Acum înviați pe deplin în iubire și încredere. Când puteți spune în cele din urmă:

"Voi renunța la propriile mele concepții greșite, la temeri și să am încredere în proces, indiferent cât de dureros ar putea fi ", v-aţi luat din prima, cea mai grea Etapă. Când în cele din urmă vă înfruntați suferinţa și furia, şi nu este aşa de dureroasă cum v-ați fi așteptat. Procesul, atunci când este permis, vă va duce tot drumul înapoi "acasă" și veți trăi în cele din urmă sfârșitul tuturor suferințelor și lipsei. Veți înțelege universul și a ta viața cu o nouă compasiune și blândeţe; lupta care ţi-a condus viața se va diminua.
       Adama


De la Maestrul El Morya


Preaiubit Tată / Mamă Dumnezeu, în mâinile Tale îmi încredinţez ființa mea.
Folosește Iubirea mea, gândurile și viața mea în slujirea altruistă pentru Tine.
Eliberează din mine tot ceea ce mă reţine de la împlinirea scopurilor mele sfinte și Înălțare. 
Învață-mă să fiu amabil/ă pe căile Frăției Luminii. Condu-mă, și stabileşte
fluxul meu de viață în moduri, care, zilnic și la fiecare oră, să se manifeste
adevărata mea identitate în Dumnezeu.


Preaiubit Dumnezeu – Prezenţă EU SUNT, Tată Etern / Mamă Dumnezeu,
legământul pe care l-am făcut cu Tine să fie total îndeplinit!
Pot să-mi trăiesc viața, să simt Iubirea Ta, și să văd Lumina Ta!
Fie ca Voința Ta să se manifeste pe Pământ așa cum este în Cer!
EU, în mâinile Tale îmi predau ființa, ca prin mine, Dumnezeu
să fie slăvit în toate lucrurile! Și așa să fie! Preaiubit EU SUNT.
  
(repetați ultimele 6 linii de 3 sau 6 ori)


Rugăciuni la ... / cele Şapte Flăcări Sacre - Aurelia L.J - Adama cu Maestrul El Morya 

Traducere  Suzi Mirea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, prin Renasterea Constiintei Lemuriene!