MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

17.11.19

Adevărata Putere Dumnezeiască prin propria "Prezență EU SUNT"





Aproape toate problemele de sănătate, indiferent de forma pe care o iau sau de orice nume care le-au fost date de instituția medicală, sunt cauzate de lipsa de armonie, dezechilibre și probleme nerezolvate, trecute sau prezente, în corpul emoțional. Pentru vindecarea totală a corpului va trebui să vindecați mai întâi sentimentele profunde care provoacă tulburări. Când armonia în corpul emoțional este restabilită, corpul va fi aliniat cu ușurință și vindecarea pe care o căutați, va deveni permanentă.





Când voi vă doriți, să vă vindecați sau să-i ajutați pe ceilalți, este important să fiți mai întâi conectați cu propria "Prezență EU SUNT", cu "Corpul Mental Superior" și cu "Prezența EU SUNT" a persoanei pe care doriți să o asistați. Exprimați iubirea și recunoștința pentru existența lecțiilor de viață, și experiența care vă învață pe amândoi. Atunci, chemați Legea Iertării pentru orice încălcare a Legii Iubirii și pentru neglijarea care a fost prezentată față de Esența Dumnezeiască.

Comunică profund cu Sursa ta Divină, Guvernatorul fluxului tău de viață care așteaptă mereu recunoașterea ta, pentru a vă ajuta. Vorbește-i așa cum ai face cu tine, cel mai apropiat prieten. Pune-ți iubirea în toate corpurile și mulțumește-i corpului tău elemental pentru ajutorul său. Apelați la Legea Iertării pentru oricare din cauzele care-au fost și nucleul ne-armoniei voastre și apelați la puterile de transmutare a Flăcării Violete cu mare dragoste, intensitate și recunoștință.

Pentru asistență vindecătoare, vizualizați prezența luminată a lui Isus / Sananda, Maestrului Hilarion, Maica Maria, sau alți Maeștrii Ascensionați, lumină albă strălucitoare sau culoarea necesară în câmpul vostru auric.

   Pentru energie, folosiți culoarea albastră
   pentru iubire și confort, utilizați roz
   pentru pace, folosiți auriu și rozul
   pentru iluminare, folosiți galben; şi
   pentru vindecare, utilizarea de verde smaraldroz sau violet
Deși culoarea principală pentru vindecare este verde, toate culorile și toate flăcările au minunate proprietăți de vindecare.

Patru Doamne Maestre guvernează activitățile de vindecare de pe Pământ. Ele sunt Maria mama lui Isus / Sananda, Nada, iubita flacără geamănă a lui Isus / Sananda, Meta, fiica lui Sanat Kumara și a lui Kuan Yin, Zeiţa Compasiunii.
  

În numele Prezenței mele Iubite EU SUNT,
Dau Laude, Mulțumiri și Slavă Sursei,
mele pentru Sănătatea mea veşnic Perfectă.
EU SUNT Sănătate Radiantă, în creșterea Sănătății.
Dumnezeu îmi dizolvă temerile și dezechilibrele mele,
Cu Iubire și în Vibraţie Perfectă.


În această zi, mă concentrez pe Energia Luminii,
Care curge prin mine ca un Râu Puternic.
O Fântână Vie a Tinereții Veșnice și a Frumuseții,
EU SUNT o manifestare a Sănătății Perfecte.
Toată negativitatea din mine este acum consumată
De Energia Pură a Luminii, care EU SUNT.


EU SUNT, EU SUNT, EU SUNT manifestarea Sănătăţii optime.
EU trăiesc, trăiesc în conștiința Nemuririi, a Tinereții și a Frumuseții Divine.
EU SUNT sănătate perfectă în perfecțiunea sa completă.
EU SUNT Lumină pură și Energie Vindecătoare
Inundând fiecare celulă, atom și electron al corpului meu,
Să mă binecuvânteze, să mă întărească și
Devenind un exemplu strălucit în Iubirea Lui Dumnezeu.


Rugăciuni la ... / cele Şapte Flăcări Sacre - Aurelia L.J

 Traducere  Suzi Mirea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, prin Renasterea Constiintei Lemuriene!