MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

22.11.19

Cum să ne deschidem inimile



Nu exista o rețetă care să se poată aplica tuturor. Fiecare este unic şi are probleme diferite de vindecat. Fiecare dintre voi deține o structură emoțională diferită şi propriul său proces specific de însănătoșire. În fond, veți începe procesul deplasându-vă în direcția dorită, prin opțiunea personală, intenție susținută, meditație conștientă şi activă şi comunicare permanentă cu sinele vostru superior, în fiecare zi. Cereți acelei părți din voi care rămâne în unitatea Divină să vă dezvăluie ce aspect trebuie vindecat în acest moment şi să-l aducă în conștient.




Începeți să semnalați acelei părți “EU SUNT” din voi, printr-o intenție fermă, că vreți să fiți din nou întregi şi că doriți să integrați toate parțile voastre componente în unitate şi în întreg. Supuneți-vă de bună voie procesului – oricare ar fi acesta – necesar pentru a primi acea vindecare, cu deplină încredere, credință, iubire şi acceptare. Fiți siguri că veți primi în totalitatea sinelui vostru superior şi al tărâmului luminii. Apoi procesul vostru de însănătoșire va începe la toate nivelurile. 

Sinele vostru superior așteaptă de foarte mult timp reîntoarcerea voastră la graţia Divină. Fiți siguri de întregul său sprijin. Nu judecați niciodată procesul şi, într-o zi, vă veți găsi de partea cealaltă a tunelului, în această lume minunată pe care ați dorit-o şi visat-o atâta timp. Sinele vostru superior comunică cu voi prin emoții. Aceasta înseamnă că trebuie să fiți în permanenţă foarte atenți la ceea ce simțiți. Dacă nu este vorba despre sentimentul de fericire, ci de un altul, atunci treceți-l, pur şi simplu, prin focul inimii şi mergeți mai departe, spre următoarea vindecare, până când redeveniți întregi.

Sinele vostru superior vă va face să citiți cărțile potrivite, să întâlniți oamenii asemănători, să trăiți anumite evenimente şi să aveți anumite ocazii. Dacă vă deschideți mintea şi inima către tămăduire, cu intenție susținută şi repetată, procesul va avea loc cu graţie şi cu ușurință.

Procesul vostru de vindecare va continua să avanseze, pe măsura ce veți rămâne concentrați pe intenție. S-ar putea să vi se pară greu la început. Bineînțeles, așa şi este. Priviți-l ca pe o călătorie de reîntoarcere la “soarele” ființei voastre şi fiți conștienți că, pe parcurs, acest proces vă va oferi multe recompense şi împliniri. Nu sunteți singuri în această călătorie. Toți îngerii voștri, ghizii, maeștrii, precum şi noi toți, cei din Lemuria, suntem lângă voi la fiecare pas.

Adama şi Maestrul Hilarion




În Numele Preaiubitei mele Pezenţe EU SUNT
Chem Puterea Iubirii Divine pentru a fi amplificată în Inima mea
și în lume în fiecare zi. EU SUNT Iubire, Plăcută Iubire,
Radiantă Iubire, Iubire necondiționată! Dumnezeu îmi mistuie
umbrele Transmutându-le în Iubire!


În această zi, EU SUNT un Foc al Iubirii Divine
ce curge prin fiecare celulă a ființei mele!


EU SUNT un flux viu şi pur al Iubirii Divine, Acest lucru
nu poate fi construit niciodată prin teamă, Furie, ură, dispreţ și lăcomie!
Toate gândurile negative și sentimentele sunt acum dizolvate și
consumate de către Puterea Iubirii Divine, care EU SUNT!


EU SUNT, EU SUNT, EU SUNT Iubirea, Eu trăiesc în conștiința Iubirii!
EU SUNT Iubirea în expresia sa cea mai deplină,
Binecuvântez întreaga omenire cu Iubirea Divină!
EU radiez iubire! EU SUNT iubire în acțiune,
Binecuvântare, Înălțare și Vindecare pe tot Pământul!


Rugăciuni la ... / cele Şapte Flăcări Sacre - Aurelia L.J

 Traducere  Suzi Mirea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, prin Renasterea Constiintei Lemuriene!