MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

21.1.20

Casa din Transilvania a Maestrului Saint Germain




Flacăra Violetă a Transmutării


A Şaptea Rază


Principalele calităţi ale Lui Dumnezeu şi acţiunile Flăcării Violete:
Libertate, Transmutare, Transformare, Diplomaţie, Ceremonia
şi aplicarea ştiinţei adevăratei alchimii 




Ziua când este amplificată: Sâmbătă
Chakra corespondentă: Locul Sufletului
Culoare: Violet
Pietre corespondente: Ametist, Fluorit Violet

Chohan al celei de-a Şaptea Raze: Maestrul Saint Germain,
cunoscut și ca Dumnezeul Libertății
Retreat-ul său: Transilvania, România și Marele Templu al
Flăcării Violete, Jackson Peak, Wyoming, Statele Unite ale Americii.

Arhanghelii celei de-a Şaptea Rază cu Complementul Divin:
Zadkiel și Ametist
Retreatele lor: deasupra insulei Cuba

Elohim din a Şaptea Rază cu Complementul Divin:
Arcturus și Victoria
Retreat-ul lor: lângă Luanda, Angola, Africa


Notă: Să menționăm pe Omri Tas, conducătorul Flăcării Violete, unde a Şaptea Rază, Flacăra Violetă este generată din acest Univers. Să recunoaștem prezența și serviciul său perpetuu pentru această Flacără Sacră. El este, de asemenea, disponibil pentru a ne ajuta în utilizarea corectă a Flăcării Violete a Transmutării atunci când îi includem prezența sa în invocările noastre.




Casa Maestrului Saint Germain


Amplasată adânc în frumoasele păduri naturale și la poalele Munților Carpați lângă granița dintre Ungaria și România, am ajuns la Casa Baronului din inima Transilvaniei, casa unuia dintre cei mai mari binefăcători ai omenirii, Maestrul Saint Germain. Serviciul său pentru viață a început cu mult timp înainte, plângând nevoia oamenilor de pe Pământ, căci libertatea a fost trezită. Multe dintre încarnările sale a avut loc în imediata vecinătate a acestei proprietăți. De-a lungul secolelor, mulți binefăcători ai rasei umane s-au distrat în casa lui plină de har, deși nu au fost întotdeauna conștienți de statutul gazdei lor. Printre numeroasele sale caracteristici interesante, minunata casă veche deține comori neprețuite care marchează etapele călătoriei în evoluția omenirii.


EU SUNT Flacăra Violetă, care mă aprinde acum.

EU SUNT Flacăra Violetă care infuzează fiecare dintre chakrele mele.

EU SUNT Flacăra Violetă care activează fiecare parte a ADN-ului meu.

EU SUNT Flacăra Violetă care șterge toată imperfecțiunea umană.

EU SUNT Flacăra Violetă care mă înconjoară cu Dragostea Mamei / Tatălui Dumnezeu.

EU SUNT Flacăra Violetă ce caută calea pentru Ascensiunea mea glorioasă în Lumină!


Flacără Violet, O Flacără Violet, puteți inunda toată planeta și toată
omenirea într-un câmp auric al Luminii voastre, eliberând și transformând
tot ceea ce este mai mic decât perfecțiunea Lui Dumnezeu!
Și așa să fie, Preaiubit EU SUNT


Rugăciuni la ... / cele Şapte Flăcări Sacre - Aurelia L.J

 Traducere  Suzi Mirea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, prin Renasterea Constiintei Lemuriene!