MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

16.1.20

Elixirele Nemuririi vin de la Flacăra Reînvierii






Afirmarea Reînvierii


Spune: "EU SUNT Reînvierea și Viața" de trei ori, adăugând la aceasta afirmație - orice propoziție doriți şi să specificați ceea ce doriți să reînviaţi, cum ar fi:


  EU SUNT Reînvierea și Viața sănătății mele perfecte.
  EU SUNT Reînvierea și Viața finanțelor mele.
  EU SUNT Reînvierea și Viața darurilor divinității mele.
  EU SUNT Reînvierea și Viața matricei mele cristaline.
  EU SUNT Reînvierea și Viața AND-ului meu.
  EU SUNT Reînvierea și Viața tinereții mele eterne & frumuseții.
  EU SUNT Reînvierea și Viața muncii mele perfecte.
  EU SUNT Reînvierea și Viața inimii flăcării mele.
  EU SUNT Reînvierea și Viața vederii mele perfecte.
  EU SUNT Reînvierea și Viața relației mele perfecte.


Cerul este limita, adăugați din unele creaţii propri, şi fiţi creativi!



Va trimitem iubire, pace, armonie şi vindecare din Telos şi de la membrii comunității noastre de Lumină. Să știți că vă suntem alături tot timpul, doar să ne chemați.

Aurelia – Iți mulțumim mult, Adama, pentru acest mesaj absolut minunat, pentru meditație şi pentru că ne-ai prezentat Flacăra Reînvierii şi multele ei atribute pentru viețile noastre. Ce dar minunat şi ce binecuvântare! A fost extraordinar. De asemenea, ne exprimăm din suflet recunoștința faţă de Nada şi Sananda, pentru prezenta lor aici şi pentru darul lor de iubire şi radianță. Vă iubim atât de mult, Adama, Sananda şi Nada. Vă mulțumim că sunteți profesorii minunați care sunteți.

Adama – A fost o încântare şi o mare plăcere. Așteptăm cu nerăbdare să vină ziua când să vă povestim despre toate acestea. Şi noi vă iubim foarte mult. Știi, tot ceea ce face cineva – sau nu se străduiește să facă – nu trece neobservat pe tărâmul nostru. Prin munca şi stăruința voastră, creați minunate perle de Iubire. Fiți siguri că într-o zi le veți culege. Semănați Iubire, culegeți Iubire.

Suntem atât de recunoscători aici, în Telos, pentru această ocazie de a fi auziți şi citiți de a avea, în sfârșit, o voce la suprafață. Am așteptat-o foarte mult timp. De mult ne dorim să restabilim legătura “inimă-la-inimă” cu frații şi surorile noastre de la suprafață. Acum, au fost create punți între civilizațiile noastre, dar ele sunt mult mai solide în partea noastră, decât dintr-a voastră. Mai aveți încă de consolidat punțile de legătură cu noi. Legăturile de inimă trebuie să vină mai întâi de la voi şi într-un număr mai mare, înainte ca noi să putem apărea printre voi, într-un mod mai palpabil. Atunci când suficienți oameni vor fi pregătiți şi dispuși să ne accepte învățăturile, ne vom face cunoscută prezenţa, în mod vizibil şi mai public.

Grupul – Da, așteptăm cu nerăbdare să mai primim învățături de la voi. Vă mulțumim, dragi prieteni, a meritat fiecare clipă a acestei experienţe. Până la o nouă întâlnire, binecuvântări lui Adama, Sananda, Nada şi tuturor celorlalți membri ai familiei noastre telosiene.

  
Rugăciuni la ... / cele Şapte Flăcări Sacre - Aurelia L.J

 Traducere  Suzi Mirea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, prin Renasterea Constiintei Lemuriene!