MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

29.1.20

Prezenţa Magică




Vă rog, dragilor, să vă re-cunoașteți prezența glorioasă a esenţei care sunteţi, o "Prezenţă Magică". Puterile sale minunate omnipotente sunt dispuse și pregătite să acționeze prin voi în orice moment. Ca sine uman, nu a avut posibilitatea, să reabiliteze rasa umană. Desigur, că nu! Dar a ta Prezență poate! Persoana voastră infinită, individualizată în "Prezenţa EU SUNT" te-a susţinut pentru eoni de timp, și dorințele de a aduce în lumea ta minunile Universului.

În cazul, în care sufletul întrupat se deconectează de bună voie de la contactul conștient cu acea Prezență "EU SUNT" şi totuşi continuă, din bunăvoinţă și bunătate, se revarsă fluxurile de Lumină și energia Vieţii în inima voastră fizică, pentru a vă susține încarnarea în folosirea inteligenței, a sentimentului emoțional, a puterii de gândire, memoria și acțiunea fizică.






Prezenţa ta și a mea nu sunt limitate în nici un fel. Ele sunt UNA în acțiune, în perfecțiune glorioasă, tot atât de cunoscută şi capabilă să conducă instantaneu un milion sau a miliarde de raze de lumină transcendentă în orice condiție, loc sau persoană care necesită asistenţă. Nu vă veţi îndrepta atenția profundă și sinceră înspre acea Prezență, ci faceți ce simțiți că sunteți gata și dispuși să lucrați conștient cu ea din nou?

Când faceți acest lucru, Prezența îşi va îndrepta atenția asupra voastră, fluxul de Lumină se va lărgi și capacitatea de a servi va crește prin acest parteneriat reînnoit. Din inima acelei Prezențe, puteți îndrepta acele raze puternice de lumină inteligentă, incluzând Focul Violet, pentru toată viața de pretutindeni în care este posibil să fi fost rănit sau ai rănit. Se poate întoarce în timp, din momentul în care umbrele creației umane a început să cadă pe acest Pământ, drag. La apelul tău, prezența ta va clarifica cu bucurie și va echilibra într-o oră, și probabil, într-un singur moment, orice datorie de care s-ar putea să fi suferit în orice flux de viață, indiferent dacă este întrupat acum sau nu.



Invocarea Flăcării Violete 

De la Domnul, Dumnezeul Ființei mele, EU SUNT Ceea Ce SUNT,
Îl chem pe iubitul Saint Germain și legiunile sale de îngeri cosmici ai Flăcării Violete;
Veniţi acum să-mi infuzaţi, și să-mi saturaţi ființa cu toate activitățile Focului Sacru, în special Flacăra Violetă a Transmutației și a Libertății.

• Îmbrăcați-mă cu mantaua voastră cosmică de Foc Violet de – Transmutare, Vindecare, Libertate, Diplomație și Ştiința adevăratei Alchimii.
• Dizolvați și ardeţi din fiinţa mea tot ceea ce nu reflectă Iubirea perfectă și Armonia.
• Prin Flacăra Milei, transmutaţi toate erorile din trecut și barierele din calea Ascensiunii mele.
• Protejați tinerii acestei lumi într-o aură de Flacără Violetă.
• Cu multă recunoștință, cer acest lucru să fie manifestat în Numele Sfânt a Lui Dumnezeu.
Și așa să fie, Preaiubit EU SUNT!

(Repetați întreaga invocare de 3- ori)


Rugăciuni la ... / cele Şapte Flăcări Sacre - Aurelia L.J

 Traducere  Suzi Mirea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, prin Renasterea Constiintei Lemuriene!