MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

7.2.20

Iniţierile celor Şapte Mari Temple


Dragi copii ai Inimii mele, este marea mea plăcere şi privilegiu de a contribui în mesajele de Iubire în scrierea alchimică a acestei cărți  "Șapte Flăcări Sacre". Într-adevăr, considerăm că această publicație este un document sacru în beneficiul omenirii. Cunoașteți, dragilor, că, pe măsură ce citiți și studiați conținutul acestui material din fiecare pagină și paragraf, din această carte, prin prezența mea și prezența celorlalți Chohani din cele Şapte Raze, împreună cu iubită voastră familie Lemuriană din Telos, veţi fi însoțiţi de noi toţi.




Veți găsi în aceste scrieri tot ce trebuie să știți și să integrați pentru a vă califica în Ascensiunea voastră. Dacă alegeţi să aplicaţi serios înțelepciunea de aici și să deveniți pe deplin conştienţi, de a da drumul la toate temerile și ideile preconcepute pe care le-ați avut în vedere în adevărata voastră natură, calea voastră se va desfășura cu siguranță, cu cea mai mare Uşurinţă și Graţie. Tu ești, prieten drag, cel care creează toate dificultățile și complexitatea în procesul de "a deveni din nou" ceea ce ați fost dintotdeauna.

Iubiților, înțelegeți că nu este atât de complicat și dificil să deveniți un Maestru Ascensionat, asta numai dacă vă permiteți, fără rezistența obișnuită, să "fiți" în mod firesc în fluxul divinității voastre. O ființă divină într-o experiență încarnată este cu adevărat ceea ce tu ești; este dreptul tău din naștere și starea ta naturală. N-ai mai fost niciodată altceva! Lasă-te în puterea iubitei Prezenţe EU SUNT să-ți atingă inima, să-ți conducă viața cu încredere totală și să vă eliberați de rezistența și temerile voastre.

Este important pentru mine să vă aduc în atenție faptul că v-am supravegheat și că omenirea este foarte aproape după o lungă perioadă de timp. Din perspectiva noastră a Iubirii și Nelimitării, este evident pentru "Noi" toți, de pe cealaltă parte a vălului, că omenirea, în general, inclusiv majoritatea celor care au aderat pentru Ascensiune în această viață, împărtășesc o problemă comună de care nu sunteți conștienți. Fie că sunteți dispus să o recunoașteți sau nu, rămâne faptul că, majoritatea dintre voi dacă nu toți, au o mare frică de "Prezența EU SUNT" și de îmbrățișarea divinității voastre.




Iubită Prezență EU SUNT, Preaiubiţi Helios și Vesta din Soare,
Preaiubit Saint Germain, Iubită Fortuna, Zeiţa Aprovizionării,
Iubiți Domni ai Manifestării.

Încărcați, câmpul meu de forță în mod constant și acționați cu
Flacăra Aurie a energiei solare luminoase precipitată
din Marele Soare Central.

Eliberați în mâinile mele și în lumea de astăzi, abundența cosmică
a fiecărui dar bun și perfect de propria mea Prezență EU SUNT,
care sunt ale mele şi pe care - EU acum le primesc.

Ca un copil al Lui Dumnezeu pe această planetă, EU cer,
această eliberare de abundență ca fiind dreptul meu de
întâi născut din Dumnezeu.

Eliberați-mă acum și pentru totdeauna de orice lipsă și
limitare economică prin puterea Luminii Aurii a Manifestării
și a Luminii Lui Dumnezeu care nu dă greş niciodată.

Prin Harul Tău, fie ca această cerere să se manifeste acum
în viața mea şi după Voia Sfântă a Lui Dumnezeu.
Și așa să fie, iubit EU SUNT!


Rugăciuni la ... / cele Şapte Flăcări Sacre - Aurelia L.J

 Traducere  Suzi Mirea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, prin Renasterea Constiintei Lemuriene!