MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

22.2.20

Minunata Epocă de Aur a iluminării



Dragilor, știți că noi, cei din ierarhie, suntem dependenți de voi; să reflectați asupra a tot ce aţi primit de-a lungul anilor de la mine și de la ceilalți Maeștri ai acestei Frății planetare. În numele Lui Dumnezeu și a propriei tale Prezențe EU SUNT, vă spun, "ridicați-vă în măiestria Dumnezeirii voastre! Permiteți-vă să purtați minunate Robe ale Libertăţii pe care doresc să le dau în calitate de reprezentant al meu în lumea exterioară, și pe care, din bunătate și dragoste, să le plasați pe umerii bărbaților, femeilor și copiilor care s-au întrupat acum să facă parte din acesta, minunata Epocă de Aur a iluminării"! Folosiți puterea Focului Sacru zilnic! Cine dintre voi se va ridica și va fi? Vom vedea!




Pentru cei care au privit în viitor și au ascultat cuvintele Maeștrilor care vorbesc liber despre o Epocă de Aur care va veni, dă motiv inimii să cânte,  mintea-i distractivă, și speranță celor aflați în disperare. Este treaba voastră, dragilor, să manifestaţi Epoca de Aur. În calitate de maeștri pe tărâmul nostru, am realizat acest lucru deja, si-l trăim. Acum depinde de tine să demonstrezi suficientă măiestrie pentru a crea acest lucru – Epoca Iluminării pe care ați așteptat-o.

CAND veți începe să externalizați această Epocă de Aur, care este responsabilitatea mea ca Chohan a celei de-a Șaptea Raze, să se manifeste pe această planetă? Este pentru aceia dintre voi care s-au trezit și au acceptat prezența ierarhiei spirituale și învățăturile înălțate ale maeștrilor pe care le caută, pentru începutul Epocii de Aur pe Pământ, în viețile voastre, în casa voastră, în munca voastră și în propriul sanctuar. Tu vei deveni un magnet puternic, care va atrage masele. Și știu că, la început, ei vor fi mult mai interesați de fructul și recolta din efortul tău decât, a se implica în ​​acest proces prin care tu, ți-ai atins Victoria în Lumină.


Avem nevoie de o armată de Lumină pentru a duce la îndeplinire această misiune! Pentru voi care sunteți prietenii mei dau sarcina de a iniția "acum" înființarea celei de-a Șaptea Epoci de Aur a armoniei, păcii, frumuseții, abundenței, perfecțiunii și adevăratei Frății, prin calea iubirii propriei voastre flăcări! Amintiți-vă, fiecare lucru minunat a avut un început modest!

Eu sunt Saint Germain, fratele și prietenul vostru. Am venit să-ți susțin sufletul, și focurile inimii tale pentru victoria epocii Vărsătorului. Am stabilit modelele pentru inițierea sufletului tău. EU SUNT pe calea libertății, iar EU SUNT Dumnezeul Libertății. Ia-o pe acea cale și mă vei găsi acolo. Eu sunt profesorul tău, dacă mă vei lua. Din ashramul marelui Templu Violet, împreună cu Flacără Violetă a Templului Telos, și prietenul vostru etern, Adama, vă trimitem binecuvântări de bucurie prin miracole ale Flăcării Violete de Transformare şi Libertate.


În numele iubitei mele Prezențe EU SUNT, în numele Lui Dumnezeu,
acum fac apel la acțiunea Flăcării Violete de Transmutare, de compasiune
și iertare în câmpul auric pentru curățarea și purificarea oricărei acțiuni,
a gândirii și a sentimentului în inima, mintea, plexul meu solar
și în toate chakrele mele.


Cer acțiunea Focului Violet să pătrundă în fiecare element, în orice moment,
în fiecare zi a vieții mele, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, în fiecare
celulă, atom și electron din cele patru sisteme ale corpului meu.


Cer vindecarea oricăror distorsiuni din câmpurile mele energetice, dincolo

de neînțelegerile mele din trecut și prezent.


Solicit ca energiile Focului Violet să înceapă să vindece orice dezechilibru
în corpurile mele: fizic, emoțional și mental.


Cu multă recunoștință, acum cer ca acțiunea Focului Violet să se manifeste
în câmpurile mele energetice cu întreaga putere.
Și așa să fie, Preaiubit EU SUNT


Rugăciuni la ... / cele Şapte Flăcări Sacre - Aurelia L.J

 Traducere  Suzi Mirea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, prin Renasterea Constiintei Lemuriene!